Mutu are circumstanţe atenuante: Pe prospectul medicamentului folosit nu scria nimic de sibutramină


Mama fotbalistului Adrian Mutu face lumină în cazul de dopaj al "Briliantului". Jucătorul a luat un medicament folosit de ea pentru slăbit, pe al cărui prospect scria însă că este produs naturist.

Rodica Mutu, mama fotbalistului Adrian Mutu, de la Fiorentina, a declarat, joi, la Telesport, că fiul său a luat un medicament pe care ea l-a folosit pentru a slăbi şi pe care l-a uitat în locuinţa atacantului, de la Florenţa.

Mama internaţionalului român spune că Mutu nu foloseşte pastile de slăbit şi crede că a luat acel produs doar din curiozitate. Rodica Mutu a subliniat că pe cutia respectivului medicament scrie că produsul este naturist şi nu se precizează că ar conţine substanţe interzise.

"Pe prospect nu scrie nimic. Este vina celor care au fabricat medicamentul. Eu încă nu am vorbit cu el, este cu avocaţii. Mi-a transmis să stau liniştită. Este o prostie, nu a fost ceva intenţionat. Eu am luat pastilele cu mine, în Italia şi cred că le-am uitat pe acolo. Cred că le-a luat din curiozitate, mă lăudam că am slăbit. El nu foloseşte pastile de slăbit. Pe cutie scrie că este produs naturist şi nu scrie că ar conţine substanţe interzise", a spus Rodica Mutu la Telesport.

CONI a anunţat, joi, că Adrian Mutu a fost depistat pozitiv cu sibutramină, folosită în general pentru a ajuta la pierderea în greutate, în urma unui control antidoping la care a fost supus pe 10 ianuarie. Recidivist fiind, după episodul "Cocaina", din 2004, când evolua la Chelsea, şi în urma căruia a fost suspendat şapte luni, Mutu riscă acum o suspendare între un an şi patru ani. Însă, dacă se va demonstra că sibutramina a ajuns în organismul său accidental, din cauză că a consumat un produs pe al cărui prospect nu era inclusă şi această substanţă ca făcând parte din compoziţie, atacantul Fiorentinei ar putea scăpa cu o sancţiune minimă.

sursa:www.realitatea.net
Posted on 18:51 by Dl. Calin and filed under , , | 0 Comments »

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cazare Brasov