Tăriceanu: Filmul reflectă adevărul, Băsescu a regretat ulterior

Fostul premier susţine într-o postare pe blogul său, că deşi nu a văzut momentul în care Traian Băsescu l-ar fi lovit pe un copil la Ploieşti în timpul unui miting în 2004, crede că acesta a fost real, pentru că Băsescu însuşi şi-ar fi recunoscut greşeala.“Filmul prezentat în aceste zile la televiziunile din România reflectă adevărul, chiar dacă nu am vazut exact ce s-a întâmplat între Traian Băsescu şi acel copil, în timpul mitingului electoral de la Ploieşti. Ţin minte foarte clar ce s-a întâmplat după aceea. Am părăsit locul concertului într-un microbuz, împreună cu Traian Băsescu şi cu câţiva lideri ai PNL și ai PD. Atunci, a început o discuţie despre faptul că Traian Băsescu ar fi lovit un copil în timpul concertului. Pe acest fond s-a manifestat o preocupare foarte serioasă din partea lui Traian Băsescu personal faţă de acest gest al său, la care el s-a referit ca fiind o greşeală", povesteşte Tăriceanu pe blogul său.

Tăriceanu îşi aminteşte şi de faptul că povestea ar fi fost comentată atunci de presa. "Pe de altă parte, acel fapt era comentat şi de unii ziarişti aflaţi în apropierea scenei, în condiţiile în care în acea zonă fuseseră mai multe camere de luat vederi. Din această cauză, personal chiar am rămas cu impresia că unele suporturi media au făcut referire la acest subiect încă din 2004. M-am dus acasă în acea seară gândindu-mă la modul în care ar fi trebuit conceput un mesaj de scuze din partea lui Traian Băsescu pentru a doua zi. Totodată, mă întrebam în cel fel şi cât de brutal îl lovise pe acel copil. Am fost mirat în zilele următoare, atunci când am văzut că presa nu a relatat despre acest fapt. Am sperat că este posibil să nu fi fost un incident chiar atât de grav, pe cât mi se crease impresia. Timpul a trecut şi uitarea părea că s-a aşternut peste eveniment/incident. Cine mai credea că povestea va ieşi la suprafaţă intr-un astfel de moment ... Poate decisiv!", afirmă fostul preşedinte al PNL.

sursa:www.realitatea.net
parteneri:www.reklama360.ro
Posted on 10:44 by Dl. Calin and filed under | 0 Comments »

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cazare Brasov