Adidas vs Puma: Cum au evoluat producatorii de echipament sportiv in primul semestru

Cresterea costurilor cu materialele, fluctuatiile valutare si absenta evenimentelor sportive au erodat profiturile producatorilor de echipament sportiv.

Adidas

Adidas, al doilea mare producator mondial de echipament sportiv, a raportat o contractie de 95% a profitului net din primul semestru, pe fondul cresterii costurilor cu materialele si a fluctuatilor valutare.

Vanzarile Adidas din primul semestru au scazut cu 2%, la 5,034 miliarde euro, de la 5,142 miliarde euro, in primul semestru din 2008.

Profitul operational a scazut cu 65,5%, la 72 milioane euro. Vanzarile au scazut cu 2,5%, la 2,5 miliarde euro, in al doilea trimestru.

Herbert Hainer (foto), directorul executiv al companiei, isi va asuma raspunderea pentru vanzarile globale ale companiei, scrie Bloomberg.

Compania intentioneaza sa taie cheltuielile cu 100 milioane euro incepand din 2010 si va disponibiliza 1.000 de angajati, din totalul de 39.000.

Puma

Firma germana Puma a inregistrat un declin de 6,6 ori a profitului operational inregistrat in primul semestru din 2009, si reducerea vanzarilor din cauza lipsei de evenimente sportive majore.

Puma, al treilea producator de echipament sportiv din lume, a anuntat ca profitul operational s-a erodat la 176,7 milioane euro in primul semestru din 2009, comparativ cu nivelul de 189,1 milioane euro inregistrat in perioada similara din 2008.

Vanzarile Puma s-au contractat cu 3,8%, la 1,298 miliarde euro, iar compania a precizat ca rezultatele companiei au fost in principal afectate de lipsa de evenimente sportive majore.

Ca parte e eforturilor sale de a contracara efectele crizei economice, Puma a intensificat masurile de reduceri de cheltuieli, avand drept scop economisirea a 150 milioane euro pe an pana in 2011.
Posted on 12:33 by Dl. Calin and filed under , , | 0 Comments »

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cazare Brasov