Mircea Lucacel, New Com Telecomunicatii: Nu mai vindem decat intreaga companie

Mircea Lucacel, directorul general al New Com Telecomunicatii, unul dintre principalii furnizori alternativi de servicii de telecomunicatii, a declarat, pentru Wall Street, ca in urma celor doua tranzactii din acest an prin care a vandut aproximativ 60.000 de clienti catre Romtelecom si RCS&RDS a ramas sa mai vanda “doar intreaga companie si doar pentru un deal bun”.

New Com Telecomunicatii, companie infiintata in 2007 la Cluj, a vandut in urma cu o luna aproximativ 30.000 de clienti catre RCS&RDS, cel de-al doilea jucator pe piata de Internet si telefonie fixa, tranzactia fiind estimata la aproximativ cinci milioane de euro.

“Nu pot sa detaliez conditiile tranzactiei, dar ambele parti au facut un deal bun”, a spus Lucacel.

n luna martie, a vandut alti 30.000 de utilizatori catre NextGen Communications, furnizor detinut de Romtelecom, cel mai important operator pe piata de telefonie fixa.

“O parte din suma ii vom investi in retelele actuale, o parte se vor intoarce la investitori, iar cu o alta parte vom inchide anumite credite la banci si furnizori”, afirma managerul New Com Telecomunicatii, despre felul in care va folosi cele peste cinci milioane de euro.

In ultimii doi ani, compania s-a dezvoltat prin cumpararea a zeci de retele de cartier, insa la inceputul anului Lucacel declara ca noi achizitii ar putea fi facute numai cu credite bancare, din veniturile interne si de la alti investitori decat cei initiali.

Compania are ca actionari in proportie de 90% casa de investitii Capital Partners si alte doua fonduri de investiti.

Desi anul trecut anului estima in jur de 18 milioane de euro pentru acest, in momentul de fata, Lucacel crede ca acestea ar putea fi de doar 10 milioane de euro. Totodata, targetul companiei era in anii anteriori cresterea cotei de piata, in timp ce pentru anul acesta compania vizeaza inregistrarea de profit EBITDA.

“In trimestrul patru cred ca vom avea o cifra de afaceri de 1,9 milioane de euro si EBITDA de 30%. Telecomul este un domeniu care pe segmentul de Internet si TV nu este afectat prea mult de criza. Recesiunea se simte doar pe partea de business, dar si aici am reusit sa ne pastram baza de clienti si chiar sa crestem usor, deoarece unii clienti trec de la mari operatori catre cei mai mici pentru a-si reduce costurile”, a spus managerul.

Printre masurile luate in primul semestru al acestui an sunt reducerile de costuri, concentrarea pe operatiunile curente, investitiile in clientii actuali si stoparea dezvoltarii de noi retele.

Reducerile de costuri au insemnat si restructurari de personal. Astfel, daca anul trecut compania avea in jur de 580 de angajati, la ora actuala are 180, insa cifra este legata si de vanzarile catre Romtelecom si RCS&RDS.

sursa:www.wall-street.ro

parteneri:www.reklama360.ro
Posted on 15:31 by Dl. Calin and filed under , , | 0 Comments »

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cazare Brasov