BRD "se leapada" de Udrea
Desi incheiase un protocol cu Ministerul Turismului pentru creatia si productia spoturilor publicitare din campania "Romania – The land of choice", BRD a preferat sa-si cedeze drepturile pe acestea si sa nu apara ca partener, dupa izbucnirea scandalului in care este implicata Elena Udrea.Prin protocolul incheiat intre BRD-Group Societe Generale si Ministerul Turismului banca se obliga sa asigure creatia si productia spoturilor publicitare pentru campania de promovare turistica a Romaniei in strainatate, denumita "Romania – The land of choice" in schimbul promovarii BRD, relateaza ziarul Gardianul care a resusit sa obtina documentele incheiate intre institutia bancara si minister.
Actul, datat 28 aprilie 2009, prevede ca banca avea drept de proprietate intelectuala asupra materialelor publicitare, in valoare de 1,9 milioane de lei (aproape 500.000 de euro), iar Ilie Nastase, Nadia Comaneci si Gheorghe Hagi nu aveau nici o pretentie materiala asupra participarii lor ca personalitati in cadrul spoturilor.
In realitate, se face un schimb intre banca si minister: spoturi gratis pentru promovarea BRD.
Totusi, imediat dupa izbucnirea scandalului in presa, pe 29 iulie, intre cele doua parti a fost incheiat un act aditional la protocol, prin care banca transmitea drepturile de proprietate intelectuala Ministerului Turismului, iar sigla BRD disparea de pe spoturile publicitare. Probabil acest lucru s-a intamplat pentru ca banca sa nu se compromita, insa acesta este doar o ipoteza. La punctul 4 al actului aditional se stabilea eliminarea articolului din protocol, referitor la aparitia siglei BRD.
BRD – Groupe Societe Generale a cumparat si achitat spoturile publicitare respective si a dobandit dreptul de proprietate exclusiva asupra acestora si asupra machetelor de presa, in baza contractului nr. 45/01.02.2008. Cu alte cuvinte, produsele publicitare au fost create de agentia de publicitate ADDV, pe baza acestui contract-cadru, incheiat cu banca anul trecut.
sursa:www.9am.ro
parteneri:www.reklama360.ro
Posted on 17:24 by Dl. Calin and filed under
stiri politice,
stiri romania libera
| 0 Comments »
Actul, datat 28 aprilie 2009, prevede ca banca avea drept de proprietate intelectuala asupra materialelor publicitare, in valoare de 1,9 milioane de lei (aproape 500.000 de euro), iar Ilie Nastase, Nadia Comaneci si Gheorghe Hagi nu aveau nici o pretentie materiala asupra participarii lor ca personalitati in cadrul spoturilor.
In realitate, se face un schimb intre banca si minister: spoturi gratis pentru promovarea BRD.
Totusi, imediat dupa izbucnirea scandalului in presa, pe 29 iulie, intre cele doua parti a fost incheiat un act aditional la protocol, prin care banca transmitea drepturile de proprietate intelectuala Ministerului Turismului, iar sigla BRD disparea de pe spoturile publicitare. Probabil acest lucru s-a intamplat pentru ca banca sa nu se compromita, insa acesta este doar o ipoteza. La punctul 4 al actului aditional se stabilea eliminarea articolului din protocol, referitor la aparitia siglei BRD.
BRD – Groupe Societe Generale a cumparat si achitat spoturile publicitare respective si a dobandit dreptul de proprietate exclusiva asupra acestora si asupra machetelor de presa, in baza contractului nr. 45/01.02.2008. Cu alte cuvinte, produsele publicitare au fost create de agentia de publicitate ADDV, pe baza acestui contract-cadru, incheiat cu banca anul trecut.
sursa:www.9am.ro
parteneri:www.reklama360.ro
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu