Ministerul Agriculturii ar putea renunta la colaborarea cu bancile private în favoarea CEC Bank

Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale ar putea renunta, saptamana viitoare, la colaborarea cu bancile private care acorda credite pentru achizitia de animale în favoarea CEC Bank. Ministrul Ilie Sârbu a declarat, ieri, la Bistrita, ca a primit mai multe reclamatii din partea fermierilor care întâmpina dificultati în a lua credite de la bancile private agreate de minister, iar daca situatia va continua se va renunta la colaborarea cu ele în favoarea CEC Bank, banca de stat. Ministrul agriculturii a reactionat astfel la o situatie care i-a fost semnalata de presedintele Federatiei Crescatorilor de Ovine, Ioan Câmpean, care i-a relatat ca, la un credit de 100.000 de euro, Fondul de Garantare vine cu 70%, dar solicitantul trebuie sa asigure garantii pentru 30% din bani, la care se adauga dobânda de 5%, care îi revine lui, plus cea de 2% a fondului. Asadar, la un credit de 100.000 de euro, solicitantului i se pretind garantii pentru 37.000 de euro.



Boc: Programul Fermierul va fi refacut, discutam în acest sens cu CE

Guvernul intentioneaza sa revizuiasca Programul Fermierul de sprijinire a producatorilor agricoli, conceput în urma cu doi ani, când Gheorghe Flutur se afla la conducerea Ministerului Agriculturii, si discuta în acest sens cu Comisia Europeana (CE), a afirmat, ieri, premierul Emil Boc. Seful Guvernului a vizitat o ferma de vaci din comuna Contesti (judetul Dâmbovita), remarcând ca în incinta era difuzata muzica simfonica, pentru relaxarea animalelor.

Fermierii l-au întrebat pe Boc daca e nevoie mereu sa intervina Basescu pentru a fi ajutati de stat

Mai multi fermieri care au protestat recent la Guvern cerând sprijinul Executivului i-au spus premierului Emil Boc ca trebuie sa fie ajutati de stat, iar unul dintre acestia l-a întrebat pe premier daca este nevoie mereu de interventia presedintelui Traian Basescu pentru a se ajunge la un rezultat.
Discutia dintre premier si crescatorii de animale a avut loc la ferma de vaci din comuna Contesti (judetul Dâmbovita). "De fiecare data trebuie sa iasa la rampa presedintele ca sa ajungem la un rezultat, ca atunci când a fost cu bancile, cu irigatiile ?", l-a întrebat pe Boc unul dintre fermieri.
Premierul l-a asigurat însa ca procesul de creditare va fi relansat, prezentând ca exemplu în acest sens programul "Prima Casa".

Ilie Sârbu sustine ca s-a saturat de carpeli si vrea sa refaca tot sistemul de irigatii

Sistemul de irigatii trebuie refacut, deoarece cel vechi a avut parte, pâna acum, doar de „cârpeli”, a declarat, ieri, la Bistrita, Ilie Sarbu, ministrul agriculturii. „Vom face un proiect integrat - Ministerul Agriculturii, Regia Nationala a Padurilor, Mediul, Apele Române, sa vedem care va fi viitorul sistemului national de irigatii: îl cârpim, îl reparam în fiecare an si dupa câteva luni constatam ca iar a fost devastat, ca iar au disparut conductele, dalele, ca iar s-au furat cablurile electrice sau facem un sistem serios si stim si sa-l conservam, ca sa nu mai ajunga ce a ajuns fostul sistem”, a explicat ministrul agriculturii. Potrivit acestuia, în jur de doua milioane de hectare de teren agricol au ramas nelucrate pe teritoriul României.

Fondurile pe masura 322 nu vor fi suplimentate

Uniunea Europeana nu este de acord cu suplimentarea fondurilor pe masura 322, chiar daca pe aceasta s-au depus cele mai multe proiecte cu finantare europeana din România, a mai spus Sarbu. „Am încercat, însa cei de la Uniunea Europeana ne demonstreaza ca acolo unde au fost repartizati banii chiar este multa nevoie de ei si nu poti sa-i iei, sa îi duci la o masura, numai pentru ca este cea mai solicitata. Deci, vom ramâne pe 1,57 miliarde de euro, chiar daca la aceasta masura solicitarile sunt duble”, a spus Ilie Sârbu.

sursa:www.gardianul.ro
parteneri:www.reklama360.ro
Posted on 12:46 by Dl. Calin and filed under , , | 1 Comments »

1 comentarii:

Unknown spunea... @ 22 august 2017 la 14:16

Numele meu este doamna Ruth Edwin, din România, un singur părinte, înainte ca soțul meu să moară să ne lase cu atâta datorii, eram atât de confuz și de frustrat de cum
Să citim datoriile imense. Într-o zi, trecând prin Internet, am dat peste o mărturie (doamna Ayu Ahmed) despre cum doamna Mary William ia ajutat cu un împrumut. Așa că am solicitat un împrumut de 50.000 de euro, cu o perioadă de 5 ani de la Companie prin poștă (marywilliam902@gmail.com)
Când am aplicat împrumutul, am făcut un jurământ lui DUMNEZEU că, dacă am primit împrumutul. Voi lăsa lumea să știe ce a făcut pentru mine, spre marea mea surpriză
Mai puțin de 24 de ore, împrumutul meu a fost acordat la o rată a dobânzii de 2%. Acum am dat datoria soțului meu și am început o nouă viață și o afacere de-a mea
proprie. Tocmai mi-am făcut juramintele.
Deci, dacă doriți vreun tip de împrumut de până la 2%, Dacă sunteți interesat, puteți contacta mama bună pe e-mailul ei. (marywilliam902@gmail.com)

VA MULTUMESC TUTUROR

Trimiteți un comentariu

Cazare Brasov