Parteneriat pe piata video din Romania
In urma acestui parteneriat, televiziunea HappyFish.ro va avea un canal dedicat pe Trilulilu.ro. La randul sau, Trilulilu va directiona publicitate pe canalul HappyFish, veniturile urmand sa fie impartite de cele doua companii.
“Este un parteneriat exclusiv. Cei de la HappyFish se vor ocupa de partea de creatie pentru campaniile de publicitate, iar noi vom directiona publicitate pe canalul lor. Costurile pentru crearea de continut video sunt foarte mari, preferam sa-i ajutam pe producatori sa faca bani”, spune Sergiu Biris. Potrivit acestuia, piata de publicitate video din Romania nu depaseste 10% din totalul industriei de publicitate, insa exista potential de crestere pe fondul aparitiei unor productii originale, campanii interesante si continut diferentiat.
Trilulilu lanseaza propria platforma de publicitate video
“Happy Fish a avut vreo doua starturi furate, intrucat eram putin inainte decat piata. Nu a prins ideea de televiziune generalista gratuita pe Internet. Ne-am orientat spre zona de actualitate, am dezvoltat un mic departament de creatie si vrem sa devenim treptat un site boutique de creatie, niste creatori de virale. Nu abandonam insa nici conceptul de televiziune. Pe propriul site nu suntem vandabili. Incercam sa depasim faza de mecenat si sa trecem pe partea de business”, adauga Patrick Andre de Hillerin, reprezentant HappyFish.
HappyFish.ro a fost lansata in varianta beta la finalul anului 2007, cu o investitie de 200.000 de euro.
Lansat oficial pe 22 ianuarie 2007, Trilulilu.ro este primul site romanesc de sharing. Incepand cu luna mai 2007, actionarul majoritar al site-ului este omul de afaceri de origine franceza Alexis Bonte, care detine 51% din companie.
Trilulilu se situeaza in topul celor mai accesate site-uri din Romania, cu un trafic de peste 2.300.000 vizitatori unici pe luna si 500.000 de utilizatori inregistrati. Trilulilu detine peste 23.000 ore de continut video generat exclusiv de catre utilizatorii site-ului.
Posted on 13:55 by Dl. Calin and filed under
internet,
stiri politice,
stiri romania libera,
tranzactie
| 0 Comments »
“Este un parteneriat exclusiv. Cei de la HappyFish se vor ocupa de partea de creatie pentru campaniile de publicitate, iar noi vom directiona publicitate pe canalul lor. Costurile pentru crearea de continut video sunt foarte mari, preferam sa-i ajutam pe producatori sa faca bani”, spune Sergiu Biris. Potrivit acestuia, piata de publicitate video din Romania nu depaseste 10% din totalul industriei de publicitate, insa exista potential de crestere pe fondul aparitiei unor productii originale, campanii interesante si continut diferentiat.
Trilulilu lanseaza propria platforma de publicitate video
“Happy Fish a avut vreo doua starturi furate, intrucat eram putin inainte decat piata. Nu a prins ideea de televiziune generalista gratuita pe Internet. Ne-am orientat spre zona de actualitate, am dezvoltat un mic departament de creatie si vrem sa devenim treptat un site boutique de creatie, niste creatori de virale. Nu abandonam insa nici conceptul de televiziune. Pe propriul site nu suntem vandabili. Incercam sa depasim faza de mecenat si sa trecem pe partea de business”, adauga Patrick Andre de Hillerin, reprezentant HappyFish.
HappyFish.ro a fost lansata in varianta beta la finalul anului 2007, cu o investitie de 200.000 de euro.
Lansat oficial pe 22 ianuarie 2007, Trilulilu.ro este primul site romanesc de sharing. Incepand cu luna mai 2007, actionarul majoritar al site-ului este omul de afaceri de origine franceza Alexis Bonte, care detine 51% din companie.
Trilulilu se situeaza in topul celor mai accesate site-uri din Romania, cu un trafic de peste 2.300.000 vizitatori unici pe luna si 500.000 de utilizatori inregistrati. Trilulilu detine peste 23.000 ore de continut video generat exclusiv de catre utilizatorii site-ului.
sursa:www.wall-street.ro
parteneri:www.reklama360.ro
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu