Ridzi: Raportul comisiei cere începerea urmăririi penale în cazul meu - Stiri politice -









- Ultimele stiri politice -

Ministrul Tineretului şi Sportului, Monica Iacob Ridzi, a prezentat, miercuri noapte, la Realitatea TV, un document despre care a spus că e varianta finală a raportului comisiei parlamentare de anchetă care o verifică şi a susţinut că este propusă începerea urmăririi penale în cazul său, pentru săvârşirea infracţiunii de delapidare şi de abuz în serviciu.

"Am aici raportul final al Comisiei şi vi-l prezint, în premieră. La pagina 13 a documentului se scrie că propunerea este în sensul începerii urmăririi penale în cazul meu", a spus Monica Iacob Ridzi la Realitatea TV.

Aceasta a precizat că raportul, despre care a spus că l-a obţinut de la colegii săi de partid care au făcut parte din comisie, ar fi gata încă de marţi seară, înainte de audierea sa de miercuri.

"Vă spun că raportul a fost întocmit încă de marţi seară, deşi eu am fost audiată miercuri şi, cu ocazia audieriii mele, am adus o serie de documente care îmi fuseseră cerute", a spus Iacob Ridzi, arătându-se
dezamăgită de faptul că a fost trasă o concluzie înainte de lămurirea tuturor lucrurilor.

Pe de altă parte, într-o intervenţie telefonică la acelaşi post de televiziune, preşedintele Comisiei parlamentare de anchetă în cazul Ridzi, liberalul Alina Gorghiu, a contrazis afirmaţiile ministrului Tineretului
şi Sportului, arătând că documentul prezentat de acesta este doar un draft al raportului, o variantă provizorie şi nu una finală.

Comisia Ridzi ar trebui să dea publicităţii raportul final în acest caz în cursul zilei de joi. Raportul comisiei de anchetă urmează a fi supus apoi dezbaterii plenului Camerei.

Întrebată dacă va demisiona în contextul informaţiilor nou apărute, Monica Iacob Ridzi a răspuns negativ, spunând că vrea să-şi continue proiectele pe care le-a început la minister.

Deputaţii PSD, PNL, UDMR şi ai minorităţilor din Comisia Ridzi vor ca în raportul final de anchetă să se solicite începerea urmăririi penale a ministrului Tineretului, dar şi sesizarea Curţii de Conturi şi a Gărzii Financiare pentru un control la firmele contractate de MTS, au declarat pentru MEDIAFAX surse parlamentare

sursa:www.mediafax.ro

parteneri:www.reklama360.ro

Posted on 10:45 by Dl. Calin and filed under , , | 0 Comments »

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cazare Brasov