Tariceanu si contractul Sterling




- Stiri politice -
Fostul premier al Romaniei, Calin Popescu Tariceanu (foto), a raspuns, marti, solicitarii fromulate de PDL, de incepere a unei anchete impotriva sa, in privinta semnarii contractului Sterling, printr-o scrisoare adresata presedintelui Camerei, Roberta Anastase, prin care sustine ca nu are nimic de ascuns.
"Din primul moment in care a fost adus in atentia publica acordul petrolier dintre Agentia Nationala pentru Resurse Minerale si Sterling Resources LTD, am declarat ca ofer suportul meu deplin pentru orice fel de ancheta, initiata de orice institutie a statului, pentru elucidarea tuturor aspectelor legate de acest acord. In acest sens, la nivelul Camerei Deputatilor, atat eu cat si colegii mei liberali am sustinut desfasurarea unei anchete parlamentare de catre Comisia pentru industrii si servicii a Camerei Deputatilor", scrie Tariceanu.
Tariceanu a subliniat ca nu va face apel la nici un privilegiu si la nici o prevedere legata de imunitatea parlamentara, pe care o detine ca deputat si ca fost prim-ministru, pentru a influenta in vreun fel aceasta ancheta.
"Folosesc acest prilej pentru a reafirma inca o data ca nu am nimic de ascuns. Nu intentionez sa folosesc nici un privilegiu si nici o prevedere legata de imunitatea parlamentara, conferite de statutul de deputat sau de cel de fost prim-ministru, pentru a influenta aceasta ancheta. Consider ca acest caz trebuie investigat cu atentie si seriozitate, interesul comun al tuturor fiind aflarea adevarului. Prin intermediul dumneavoastra, presedintele Camerei Deputatilor, ii asigur pe toti deputatii de faptul ca sustin toate demersurile desfasurate la nivelul Camerei in vederea reglementarii corecte si transparente a tuturor chestiunilor legate de acest subiect. Am toata disponibilitatea de a oferi colegilor deputati orice informatii necesare pentru a face lumina in acest caz", mai noteaza fostul premier liberal.

sursa:www.politico.ro
parteneri:www.reklama360.ro
Posted on 11:40 by Dl. Calin and filed under , , | 0 Comments »

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Cazare Brasov